Frequently Asked Questions


Ben je altijd bereikbaar?

Tijdens de week kan je me altijd bereiken en kom ik asap bij je terug via telefoon of mail. Tijdens het weekend en vakanties plan ik geen afspraken in en zal ik ook minder frequent mijn mails beantwoorden. Mocht er iets dringends zijn, stuur dan een berichtje beginnend met ‘dringend’.

Krijg ik een garantie op resultaten?

Liefst van al weten we alles zeker, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat op vlak van gezondheid- en het leven tout cours- niets 100 % zeker is. Aan mijn kant doe ik alles wat binnen mijn kunde ligt om jou zo goed mogelijk te begeleiden naar meer energie en minder klachten.

Het meeste hangt uiteindelijk af van hoe jij het proces beleeft en aan de slag gaat met alles.

Kan ik mijn gemaakte afspraak kosteloos annuleren?

Je kan tot 48u op voorhand kosteloos annuleren. No-show of last-minute annulering worden aangerekend. Bij echt uitzonderlijke omstandigheden(ziekte ed) kan ik éénmalig de afspraak kosteloos verplaatsen.

Kan ik een factuur krijgen?

Dat kan zeker voor alle coaching en programma’s. Voor de broodmixen wordt dat niet standaard gedaan. In geval je als doorverkoper wilt aankopen, kan je me een berichtje sturen om alles te bespreken.

Moet ik iets meebrengen naar de praktijk?

Enkel in geval je supplementen neemt of bloedresultaten hebt, dan neem je dat best mee naar de afspraak. Voor een behandeling trek je best niet je beste ondergoed aan, maar verder heb je niets nodig.